شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مردمی‌بودن به معنای حضور در میدان برای رفع مشکلات مردم است

۳۹۷ بازديد

مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری:
مردمی‌بودن به معنای حضور در میدان برای رفع مشکلات مردم است
بوشهر- مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری گفت: مردمی بودن به معنای حضور در میدان برای رفع مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مظاهر حسینی عصر جمعه در آئین اختتامیه نخستین رویداد «مردمی شو» رویداد رقابتی پیشرفت و حل مسئله استان بوشهر اظهار کرد: مردمی بودن از ویژگی‌های مهم انبیای الهی است.

مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری اضافه کرد: هیچ تهدید و تطمیعی باعث نشد انبیا خود را از مردم جدا کنند و نه تنها در آنها اثر نداشت بلکه افتخار می‌کردند که در کنار مردم باشند.

وی افزود: طبق درس‌های از زندگی ائمه و تجربه انقلاب اسلامی ایران هرچه که کارهای خود را به صورت عمومی و مردمی انجام دهیم غالباً کار با توفیق و سرعت فراوانی همراه خواهد بود اما مردمی بودن آداب و فرایندی دارد که اگر غیر آن عمل کنیم صرفاً شعار مردمی بودن داده ایم و از مردم حمایتی نخواهیم کرد.

حسینی ادامه داد: یکی از آداب مردمی بودن طبق رویه سردار شهید سلیمانی این است که عملاً وارد عرصه بشویم و به جای حرف و شعار دادن در میدان عمل کنیم.

نماینده دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: شهید سلیمانی به فکر فرصت‌ها نبود بلکه به فکر تهدیدها بود و تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کرد.

وی ادامه داد: اگر مسئله هست حتماً راه حل هم وجود دارد و ما خلیفه خدا در زمین هستیم و اگر بخواهیم می‌شود همانطور که حاج قاسم سلیمانی تنها با ۵۰ نفر نیرو کردستان عراق را پاکسازی کرد.
آئین اختتامیه نخستین رویداد «مردمی شو» رویداد رقابتی پیشرفت و حل مسئله استان بوشهر با حضور گروه‌های جهادی از سراسر استان در بندر شیرینو بوشهر برگزار شد.

در پایان این رویداد از گروه‌های برگزیده تجلیل شد که شامل گروه‌های زیر است.

گروه اول: گروه ریحانة الحسین از دشتستان به سرپرستی ایرج زاده

گروه دوم: گروه شهید دانشگر از کنگان به سرپرستی اسماعیل آبدانی

گروه سوم: گروه شهید محمد خواجه از دشتی به سرپرستی سیده معصومه حسینی مفرد

مقالات مرتبط: تشریفات ترحیم تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.